Reabilitare medicală (Fizioterapie, Oxigenoterapie)

Reabilitarea medicală – executată corect este esențială în tratamentul afecțiunilor neuro-musculo-scheletale, atât în urma intervențiilor chirurgicale pentru redobândirea mobilității, cât și în cazul problemelor cronice și traumatice.

Departamentul de Reabilitare medicală All Clinic oferă o abordare individuală fiecărui client, implementând metode noi de tratament și reabilitare, dezvoltând în mod continuu abilitățile și cunoștințele profesionale ale specialiștilor, elaborând planurile de tratament de recuperare medicală, respectând protocoale medicale consacrate și apelând la tehnică de ultimă generație pentru obținerea rezultatelor cât mai eficiente.

Fizioterapie – aplicată în folosul tratării și restabilirii mobilității mușchilor, articulațiilor, a membrelor superioare și inferioare afectate în urma unei dizabilități sau a unui accident și atenuează durerile cauzate de acestea, folosind metode fizice, cum ar fi masajul, exercițiile fizice regulate etc.

Are o arie largă de afecțiuni pe care le tratează:
  • Atacurile cerebrale, scleroza multiplă, boala Parkinson, afecțiunile neurologice
  • Afecțiuni ale coloanei vertebrale sau ale creierului, provenite în urma unui accident
  • Musculoscheletale - durerile în regiunea cervicală
  • Cardiovasculare - bolile cronice cardiace și reabilitarea în urma unui infarct
  • Probleme de ordin respirator - astmul, fibroza cistică, afecțiunile pulmonare cronice
  • Afecțiuni degenerative - osteoartrita și artrita reumatoidă
  • Probleme cauzate de stres, anxietate, depresie
  • Reabilitarea post operatorie - înlocuire de șold sau genunchi

Toate aceste proceduri vor contribui la reducerea dificultăților de respirație, tonifierea musculaturii și creșterea mobilității articulare!

Oxigenoterapie / OPL– Oxigenoterapia este o procedură medicală care are rolul de a îmbogăți concentraţia de oxigen din sânge. Oxigenul, un gaz găsit în aerul pe care îl respirăm, este necesar pentru viața omului. Unele persoane cu tulburări de respirație nu pot obține suficient oxigen în mod natural. Este posibil să aibă nevoie de oxigen suplimentar sau terapie cu oxigen. Persoanele care primesc oxigenoterapie văd adesea niveluri de energie îmbunătățite și somn și o calitate mai bună a vieții.

Principalele indicații pentru oxigenoterapie sunt:
  • Afecţiunile respiratorii (pneumonie, astm bronşic, covid-19)
  • Leziuni toracice (fracturi costale, fracturi sternale, contuzii musculare)
  • Boli cardiace (infarct de miocard, insuficienţa cardiacă congestive)
  • Medicaţie care afectează funcţia respiratorie
  • Debit cardiac scăzut
  • Stările febrile care cresc consumul de oxigen al organismului.

Programarea la medicul reabilitolog se face rapid și ușor, la numărul +373 22 960 990 sau prin accesarea formularului de „PROGRAMARE ONLINE”. Suntem aici să vă răspundem la toate întrebările Dvs, oferind suport informațional și medical.