Reabilitare post COVID-19

Infecția Covid-19 a trecut, iar a lăsat multe persoane cu sechele post boală, cum ar fi:
  • Slăbiciune și oboseală ce apare subit
  • Dureri de cap
  • Dificultăți de respirație, dureri toracice și musculare
  • Probleme neurologice (iritabilitate, dispoziție schimbătoare, depresie)
  • Tuse persistentă
  • Tulburări de memorie, atenție distrasă
  • Afectarea somnului
  • Anxietate, apatie
  • Pierderea totală sau parțială a mirosului
  • Pierderea poftei de mancare
  • Căderea părului

În acest sens departamentul Reabilitare post COVID-19 All Clinic a creat un program special pentru pacienții care suferă de efectele pe termen mediu și lung ale infectării cu COVID-19, de la cele moderate până la cele grave.
Au fost implicați și specialiști pe alte probleme medicale, în funcție de bolile cronice cu care pacienții au fost diagnosticați înainte sau după infectarea cu Covid-19.

Serviciile necesare pentru reabilitarea pacienților cu Covid-19 sunt multidisciplinare, iar schema de tratament se va putea pune în practică după realizarea unui screening al pacienților.

Pentru a reveni la forma fizică normală și a-și îmbunătăți calitatea vieții, pacienții trebuie sa treacă printr-un program de recuperare care urmărește:
  • Creșterea capacității pulmonare
  • Creșterea capacității de efort
  • Scăderea inflamațiilor din organism
  • Îmbunătățirea fluxului sangvin
  • Îmbunătățirea sănătății sistemului circulator

Echipa All Clinic recomandă terapia de recuperare să fie începută cât mai devreme, în unele cazuri și în timpul tratamentului medicamentos (pentru forma ușoară și medie). Programul de reabilitare pentru revigorarea organismului și revenirii la starea normală o efectuează medicul pentru fiecare pacient individual.

Programarea la medicul reabilitolog se face rapid și ușor, la numărul +373 22 960 990 sau prin accesarea formularului de „PROGRAMARE ONLINE”. Suntem aici să vă răspundem la toate întrebările Dvs, oferind suport informațional și medical.