MEDICINA DE FAMILIE

Departamentul Medicilor de familie All Clinic oferă asistenţă medicală primară şi continuă. Este destinat pentru prevenirea, diagnosticul şi tratamentul bolilor interne, dar şi promovarea stării de sănătate a individului, a familiei şi a colectivităţii în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate.

Consultarea medicului de familie include:
  • Consultaţia primară: examinarea pacientului, aprecierea stării de sănătate a pacientului
  • Se determină semnele şi simptomele patologice
  • Investigaţii de laborator (teste de laborator)
  • USG
  • Redirecţionarea către medicii specialişti, în funcţie de necesitate
  • Elaborarea planului de tratament (tratamentul se indică în urma investigaţiilor efectuate sau în timpul consultaţiei primare, în funcție de situaţie).

Medicul de familie are rolul de a supraveghea și menține starea optimă de sănătate, de a promova un stil de viață sănătos, de a depista o boală cronică în faza incipientă, de a preveni și trata complicațiile unei afecțiuni și de a explica limpede pacienţilor lucruri legate de sănătatea lor.

Abordarea individuală a fiecărui pacient, nivelul profesional și serviciul de cea mai înaltă calitate vă v-a surprinde plăcut.

Programarea la medicul de familie se face rapid și ușor, la numărul +373 22 960 990 sau prin accesarea formularului de „PROGRAMARE ONLINE”. Suntem aici să vă răspundem la toate întrebările Dvs, oferind suport informațional și medical.