NEUROLOGIE

Neurologie reprezintă un domeniu medical interdisciplinar, specializat în afecțiunile sistemului nervos. Acesta diagnostichează, tratează și gestionează tulburările sistemului nervos (creier, măduva spinării și nervi).

Specialiștii Departamentului Neurologie All Clinic se ocupă cu tratamentul bolilor neurologice:
  • Boala cu transmitere ereditară
  • Boala, ca urmare a deteriorării traumatice a sistemului nervos
  • Bolile neurologice cauzate de complicațiile în urma bolilor infecțioase
  • Patologii neurologice care se dezvoltă având un mod de viață incorect (de exemplu, stres persistent, oboseală fizică și mentală, tulburări de somn, alimentație necorespunzătoare etc…)

Diagnosticarea cât mai precoce și inițierea unui tratament complex are o importanță majoră în patologiile neurologice. În acest sens, vă oferim o gamă vastă de servicii medicale - de la consultarea inițială și examenul medical complet (cu colectarea detaliată a acuzelor pacientului, cu desfășurarea unui statut neurologic, bazat pe analize de laborator, examen USG și prescrierea unui tratament individual și amplu). Și toate acestea - ca parte componentă a unei clinici multidisciplinare All Clinic.

Consultația neurologică complexă este baza unei vieți echilibrate!

Programarea la medicul neurolog se face rapid și ușor, la numărul +373 22 960 990 sau prin accesarea formularului de „PROGRAMARE ONLINE”. Suntem aici să vă răspundem la toate întrebările Dvs, oferind suport informațional și medical.